Kaip SEO paslaugos gali Jums padėti gauti daugiau klientų?

Keli SEO privalumai:
- Užtikriną pastovų potencialių lankytojų kiekį, už kurį nereikia mokėti
- Didinimas įmonės žinomumas ir matomumas
- Jūsų įmonės svetainė yra randama, kada klientas nori įsigyti prekę ar paslaugą

SEO paslaugų kainos

SEO specialisto konsultacija
49 € už valandą
REIKIA GERO PATARIMO
Asmeninė konsultacija Skype, Zoom ar kita patogia programa
Detalūs atsakymai su aiškiomis rekomendacijomis
Pagalba su SEO  užduočių prioretizavimu
Pagalba vidiniams SEO specialistams, tekstų rašytojams ar marketingo skyriui
SEO STUDENTAI OPTIMIZUOJA
89 per mėnesį
REIKIA PIGIAI IR GREITAI
Klientų naudojamų frazių analizė
Rekomendacijos dėl raktažodžių naudojimo turinyje
Optimizavimas pagal visas Jūsų paslaugas ar prekes
Nuorodų pritraukimas ir žinomumo didinimas
PROFESIONALUS SEO
450 € per mėnesį
Kokybiškos SEO paslaugos
Techninis svetainės auditas
SEO galimybių ir konkurentų analizė
SEO strategijos sukūrimas
Konsultacijos ir rekomendacijos techniniam bei kūrybos skyriams

Kas yra SEO?

Puslapių optimizavimas paieškos sistemoms (angl. search engine optimization) - yra svetainių gerinimo procesas, kurio tikslas yra atsidurti tarp Google pateikiamų rezultatų ir gauti kiek galima daugiau potencialių klientų.
Įsivaizduokite, kad norite pailsėti ir einate į Google paieška, kad rastumėte kelionių pasiūlymus. Įvedus jūsų užklausą "paskutinės minutės kelionės", paieškos sistema akimirksniu pateiks geriausius rezultatus.

Tam, kad atsidurti tarp tų rezultatų pagal jūsų teikiamas paslaugas ar parduodamas prekes - 2 būdai.

1. Mokėti Google už kiekvieno lankytojo paspaudimą (tai vadinasi Google Ads),
2. Optimizuoti savo svetainę paieškos sistemoms ir nemokėti už kiekvieno lankytojo apsilankymą.

Kaip SEO veikia?

SEO darbai dažniausiai skirstomi į dvi dalis. Jos yra labai svarbios bei tinkamai jas atlikus, galima pasiekti aukštas Google pozicijas ir susilaukti daugiau potencialių klientų.

Tam, kad pasiekti aukštas pozicijas, turime suprasti, kad Google nori pateikti tik geriausius atsakymus paieškos sistemoje. Todėl jis aplanko kiekvieną Jūsų svetaines puslapį ir bando suprasti, apie ką jis yra. Sekantis dalykas, kad bando susirinkti informaciją apie jūsų verslą kituose puslapiuose. Įvertinęs šią informaciją, jis nusprendžia, kurioje vietoje atvaizduoti Jūsų svetainę.

Google naudoja daugiau nei 200 įvairiausių faktorių, pagal kuriuos banko įvertinti Jūsų svetainės tinkamumą ir kokybė.

1 dalis: Vidinis svetainės optimizavimas

Kaip ir rašėme aukščiau, tai vidinis optimizavimas yra atsakingas už tai, kad Google suprastų Jūsų svetainėje įvardintas paslaugas ar praduodamas prekes.

Vidinio optimizavimo metu yra ieškomos populiarios frazes, kurias naudoja Jūsų potencialūs klientai Google paieškoje sistemoje. Atliekama svetainės analizė, kad įvertinti, ar Google ranka Jūsų svetainę bei kaip tos frazės naudojamos svetainėje.

Google oficialiai yra pateikęs, kad SSL sertifikatas, svetainės greitis, svetainės pritaikymas mobiliems telefonams - reitingavimo faktoriai. Todėl svetainės metu bandoma atlikti testus ir įsitikinti, kad svetainė atitinka iškeltiems reikalavimams.

2 dalis: Išorinis svetainės optimizavimas

Vienas iš dalykų, kuriuos Google vertina, tai yra jūsų svetainės pamynėjimai kituose žinomuose puslapiuose. Pamynėjimai yra aktyvios nuorodos, kada Jūsų potencialus klientas gali iš vienos svetainės pakliūti į Jūsų svetainę.

Vienas iš pagrindinių SEO specialistų užduočių yra surasti populiarius puslapius ir iš jų gauti nuorodas.

Nuorodas yra kaip internetiniai balsai, kur labai svarbu gauti kiek galima geresnius ir iš patikimų puslapių.

Išorinio optimizavimo metu yra gerinamas Jūsų verslo įvaizdis ir bendraujama su esamais klientais, kad paliktų gerą įvertinimą apie jūsų paslaugas.